Thursday 5 April 2012

Erm....blogger!

Well, wonder sbnrnya, berapa lama aku mampu mengupdate blog ni. Bukan apa, mmg dh ada perangai(dari dalam rahim mak aku agaknya), suka do things hangat2 taik ayam jer. Peh tu, sejukkk...........tp xperlah...selagi taik ayam hangat ni, layan jer lah.......life is so routine & boring. Nothing new, just smlm g blaja baking moist choc cake & cheese cake ngan kwn masa study dulu. Tp as usual, pak encik x menunjukkan apa2 reaksi yang menyejukkan hati. x pelawa pon dia rasa. Dia pon rasa sket jer.....apa-apalah.....aku dh terbiasa.....sorang manusia tu plak selamba ckp 'tak bleh blah' ngan cheese cake tu. Berdesing gak telinga aku ni tp xper, aku telan ckp dia tu. Lps ni sori la......to me u r totally a stranger.......sengal punya budak!xder adab langsung! ermmmm....nak sambung keje pulak ni, g solat dulu lah.

No comments:

Post a Comment