Saturday 7 April 2012

Kenyang bangat!!!!!dh lama x mkn fries ngan big mac. hambik aku!makin tebal lapis kt lutut aku nnt....hai la nafsu mkn, knp kau x pernah surut. jgn nnt dh ada 3 serangkai br nk surut. itupun klu sedor diri. klu x sedor2 gak mmg la menempah. hrpnya pokok2 cabai yg nmpknya mcm tgh nk membesor, akan mengeluarkan bunga & buah akhirnya nnt. itu mampu mengembirakan hati aku yg terasa kurang bhgia & gembira. allah.....aku ni hamba yg hina dan sgt lemah. jika ada belas ihsanMu aku mohon kurniakanlah yg terbaik utkku di duniamu ddan di akhiratmu nnt.sesungguhnya engkaulah yg maha mengetahui. aku cuba utk bawa suasana dahulu,tp selalu dihantui dgn kata2,'ayah takkan ampunkn dosa ibu kamu sampai ayah mati'. hati aku jd memberontak nk kembalikn suasana dulu sbb terasa ianya sia2 sbb dh xder syurga utk aku. allah....serabutnya otak..

1 comment: